آسمان بلاگ

من و توهمات من!

آسمان بلاگ

من و توهمات من!

کار جدید!

قصد دارم کارم را عوض کنم! همین روزها! برام دعا کنید که انتخاب درستی بکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آژانس ایران خبر سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 10:42 http://www.iran-newsagency.com

آژانس ایران خبر در راستای خبررسانی و انتشار اخبار دقیق فعالیت می کند.
در آژانس ایران خبر می توانید علاوه بر دسترسی به اخبار ایران, جهان و خاورمیانه از صفحات مختلف: فرهنگی, هنری, علمی و تکنولوژی , سرگرمی, فیلم و صوت و... دیدن کرده و لینک کنید.
از کلیه دوستداران خبرگزاری آژانس ایران خبردعوت می کنیم از این پس برای مشاهده آژانس ایران خبر به این آدرس مراجعه کنند:
آدرس خبرگزاری:
www.iran-newsagency.com
لطفا مارا لینک کنید

خیرخواه سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 11:25

موفق باشی کجا به سلامتی

همین جا توی عسلویه٬ یه شرکت دیگه. تا خدا چی بخواد.

گل اقا شنبه 27 مهر 1387 ساعت 14:28

راستی افشین قهرمانی را پیدا کردی ازاون ایمیل ناشناس جه خبر وب لاکهات بامزه است

افشین را پیدا نکردم. فرستنده ی اون ایمیله را هم٬ داشت مرموز بازی در می اورد٬ دیگه جوابش را ندادم. بامزه؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد