آسمان بلاگ

من و توهمات من!

آسمان بلاگ

من و توهمات من!

افتخاری به سبک پاپ می نیوشیم!

این روزها همه افتخاری گوش می کنند؛ شما چطور؟! 

 

   افتاده ایم بر دور افتخاری به سبک پاپ گوش کردن و ول کن هم نیستیم. ما اصولن در مورد موسیقی اینطور هستیم و اغلب شور یک چیزی را در می آوریم. و حال هم آنقدر به این بنده ی خدا گوش می کنیم تا اینکه روزی برسد که از شنیدن صدایش کهیر بزنیم. ولی انصافن صدای بهشتی ای دارد و روحمان را چنان جلایی می دهد که نگو و چنان نشئه ای بر ما غالب می شود که نپرس.

 

* این روزها ما بر دنده ی اگزجوریت افتاده ایم. توصیفات فوق را زیاد جدی نگیرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلپوش پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 16:24

ولی فکر کنم موسیقی حالش اینطوریه که به اطرافیان آدم هم بستگی داره !
مثل من هرگز فکر نمیکردم که یه روزی دلم بخواد فلان آهنگ عربی را گوش بدم!

اوه! یعنی الآن گاهی دلت هوس فلان آهنگ عربی را میکنه؟!!! (((((-:
البته اینی که میگی درسته٬ ولی همنشین من از این سبک پاپی که افتخاری می خونه همچین خوشش نمیاد!!! :پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد