آسمان بلاگ

من و توهمات من!

آسمان بلاگ

من و توهمات من!

گزارش وضعیت آب و هوا - عسلویه!

 خداییش اونقدرها هم که میگن هوای عسلویه بد نیست!!! اینجا 15 دی تا 15 فروردین بهاره، ولی خب، بقیه اش تابستونه!! ولی الآن که بیرون بودم، دیدم انصافن چه هوای خوبیه! آخه ما از صنایع آلوده کننده ی هوا کمی دوریم!

داشتم فکر می کردم: اگه بهشت لب دریا باشه، حتمن هواش مثل الآنه عسلویه است!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
آمیر جمعه 17 آبان 1387 ساعت 10:23 http://fancies.wordpress.com

من که شنیدم اصلاْ خوب نیست!! ولی خوب برای دلگرمی هم که شده هوای خیلی خوبیه!
اوضاع کار چطوره؟

حسین چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 09:25 http://husseinazadi-sarbazi.blogsky.com

آره راست می گی . البته ناشکری نکن هوای عسلویه از نیمه آبان رو به سمت بهشتی شدن میره . خیلی مطبوع و دلپذیر. اگه فرصت کردی یه سری هم به پارک ملی حفاظت شده خلیج نایبند و ساحل زیباش بزن. راه دسترسی اش از پشت فرودگاهه و اگه نری نصف عمرت بر باده. ساحل هاوایی رو تو جیبش می گذاره از زیبایی و بکری.
راستی به من هم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد