آسمان بلاگ

من و توهمات من!

آسمان بلاگ

من و توهمات من!

حیف که اینجا توی عسلویه٬ دستم از دار دنیا کوتاهه!

   حیف که اینجا توی عسلویه٬ دستم از دار دنیا کوتاهه و نمیتونم اونجور که باید تو اینترنت فعالیت کنم. شرمنده! اینجا سر کار که اینترنت ندارم و کافی نت رفتن همَ خسته و کوفته و تو این هوای گرم و شرجی٬ خداییش خیلی سخته! می مونه اینترنت موبایل که تازه وصل شده٬ که این بلاگ اسکای لامصب هم با موبایل سازگاری نداره و نمیشه با موبایل چیزی پست کرد. اگر هم بشه (با بعضی مرورگرها)٬ باز کلی دردسر داره. من نمی دونم چرا این صاحبان سرویسهای وبلاگی٬ چرا یه فکری واسه هماهنگ کردن سایتشون با سیستم موبایل نمی کنند!؟ همه دنیا شروع کرده اند واسه سایتشون نسخه موبایلی هم بیرون بدهند الا این سایتهای ایرانی. 

   خلاصه٬ دلم می خواد بنویسم ولی تنها میتونم گهگاه با موبایل توییت کنم. ما دیگه پیر شدیم و باید به فکر زن و زندگیمون باشیم. دیگه نمیشه مث اون وقتا٬ صبح بشینیم پای نت٬ شب پاشیم! هیییی...جوونی کجایی که یادت به خیر!!