آسمان بلاگ

من و توهمات من!

آسمان بلاگ

من و توهمات من!

دیپرشن!

دپرسم شدید! سعی کردم، ولی نشد در موردش با کسی درد دل کنم. حالم بده...

بچه ها میگن آخر پروژه که میشه، معمولن آدم این جوری میشه! شاید درست میگن؛ آخه من هیچ پروژه ای را تا آخرش نموندم!!

یکی ایمیل داده که وبلاگ کلوبت را بستی و من تورو از دانشگاه فلان میشناسم و ... . اسم آیدیش Lilian هست که استغفرالله آدم را به شک میندازه که نکنه از جنس اناث و نامحرم اون دانشگاه باشه. ولی گفته لیلین اسم دخترشه (که البته باز هم از ایشون رفع اتهام نمیشه که احتمالن -روم به دیوار- از جنس اون دانشگاه باشه!!). بنابر این:

از ایشان خواهشمندیم با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، جهت رفع هرگونه اتهام، به شعبه 748 دادسرای عمومی به آدرس daaryoosh@yahoo.com مراجعه نموده و نتیجه را کتباً اعلام نمیایند. در غیر این صورت، جبران هرگونه خسارات جانی و مالی احتمالی، به عهده ایشان خواهد بود. و من الله توفیق!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد