آسمان بلاگ

من و توهمات من!

آسمان بلاگ

من و توهمات من!

امروز روز خیلی بدی بود...

امروز روز خیلی بدی بود... (= اعصابم گهیه!)
اگه میگم امروز، منظورم دیروزه؛ چون من تقریبن فقط شبها گاهی وقت میکنم چیزی بنویسم.
چرا بد بود؟ زیرا:
1- رفتم پیش «بیگ باس» که زیراب یکیو بزنم (یه آدم الدنگ و بی مصرف!)، زیاد تحویل نگرفت. انگار دیگه بریده و براش مهم نیست دارن گند میزنن به پروژه.
2- امروز این لپ تاپ (که با کیف و مخلفاتش هم وزن یه گونی چغندر میشه) را با خودم برده بودم شرکت که بعد از عمری آنتی ویروسش را آپدیت کنم و فتوشاپ را اکتیویت کنم و...؛ اینترنت فقط 5 دقیقه وصل بود! و دیگر هیچ! که البته همون 5 دقیقه هم صرف فرستادن یه پست توی اینجا شد!
3- رئیس کوچیکه موقع معرفی من به یه تازه وارد که قراره زیر نظر من کار کنه، پست واقعی من را نگفت و منو طوری معرفی کرد که همیشه قصد داشت منو تا اون حد پایین بیاره. مدتیه منو کشیده پایین و محدود به یه کار کرده تا دستم از بقیه جاها کوتاه باشه و به تعبیری سر در نیارم که اون داره چه کار میکنه! و این واسه من خیلی بده. به بیگ باس هم که میگم، میگه غلط میکنه. همین! و در واقع مدتیه این غلط را داره میکنه و هیچکی به هیچکی نیست!
4- مدتی بود یا چند تا از بچه ها برنامه ریخته بودیم که من واسه اونا شام بگیرم، اونا واسه من صبحونه (که بتونم صبحها یه نیم ساعت بیشتر بخوابم). امروز عصر یکیشون اومد گفت من دیگه نمی تونم برات صبحونه بگیرم چون با بچه ها یه برنامه دیگه ریختیم.
5- یکی از بچه ها که با هم توی یه دفتر کار میکنیم و کارمون یه جورایی نزدیک به همه، رفته رست. وقتی من میرم، اون به هیچکدوم از کارهای من رسیدگی نمیکنه، ولی هر وقت اون میره، کاراش واسه من شاخ میشه. امروز یه نامه مربوط به کار اون، از یه کله گنده اومده بود و من واسه رسیدگی و تهیه پاسخ، کلی به دردسر افتادم. بهش که زنگ زدم ببینم تاریخچه اون قضیه چیه، کلی خرده فرمایش فرمودند که فلان فایل را برام ایمیل کن و بهمان زونکن را پیدا کن و فلان ارقام را از توش بکش بیرون و محاسبه کن و بهمان نامه را به فلانی بده و فردا صبح هم بهم زنگ بزن بهت بگم چیکار کنی!!
6- یکی از دوستام قرار بود فردا شب بیاد اینجا که با هم بریم نمایشگاه کتاب، قرار را به هم زد و برنامه من را هم رید توش!!
حالا فهمیدید چرا اعصابم گهیه؟!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد